Regulamin Programu Lojalnościowego
Regulamin programu lojalnościowego RASO
§1
1.Niniejszy dokument stanowi regulamin uczestnictwa w programie lojalnościowym prowadzonym przez RASO sp. z o.o. z siedzibą w Starym Sączu, ul. Magazynowa 1, 33-340 Stary Sącz, KRS: 0000956983, NIP: 7343538642, REGON: 364105323, email: biuro@rasowear.com, tel. +48 518 433 820.
2. Poniższe wyrażenia, jeżeli w niniejszym dokumencie zostały zapisane wielką literą, nalży rozumieć zgodnie z poniższym wyjaśnieniem:
1) Regulamin – niniejszy dokument;
2) Regulamin Sklepu – regulamin Sklepu Internetowego, dostępny pod adresem https://rasowear.pl/Regulamin-cterms-pol-18.html;
3) Punkt/Punkty – punkty przyznawane Użytkownikowi za dokonanie zakupu w Sklepie i zapisywane na Koncie Użytkownika, podlegające wymianie na Towary zgodnie z Regulaminem oraz aktualnymi promocjami ogłoszonymi w Sklepie Internetowym; Sklep Internetowy – serwis internetowy umożliwiający zawieranie Umowy Sprzedaży z RASO, dostępny pod adresem www.rasowear.pl;
4) RASO - RASO sp. z o.o. z siedzibą w Starym Sączu, ul. Magazynowa 1, 33-340 Stary Sącz, KRS: 0000956983, NIP: 7343538642, REGON: 364105323;
5) Uczestnik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, posiadająca Konto Użytkownika w Sklepie Internetowym;
6) Nagroda – Towar w rozumieniu pkt II Regulaminu Sklepu otrzymywany przez Uczestnika w zamian za zgromadzone Punkty;
7) Polityka Prywatności – dokument dostępy pod adresem https://rasowear.pl/Polityka-Prywatnosci-cinfo-pol-20.html, zawierający informacje na temat przetwarzania danych osobowych Uczestników przez RASO w ramach Sklepu Internetowego.
Do niniejszego dokumentu zastosowanie mają również pojęcia zdefiniowane w pkt II Regulaminu Sklepu, które należy rozumieć zgodnie z zastosowanym tam objaśnieniem.
§2
1. Program Lojalnościowy stanowi akcję promocyjną, w której Uczestnik otrzymuje Punkty wymienialne na Nagrody zgodnie ze stawką podaną na stronie produktu w Sklepie Internetowym.
2. Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym jest bezpłatne.
3. W Programie Lojalnościowym uczestniczyć mogą wyłącznie Uczestnicy przebywający na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Użytkownik posiadający konto w Sklepie Internetowym, w momencie założenia konta staje się domyślnie Uczestnikiem Programu Lojalnościowego. W przypadku zamiaru rezygnacji z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym, Uczestnik powinien złożyć oświadczenie o rezygnacji poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku w interfejsie konta Użytkownika lub wysłanie oświadczenia na adres email RASO.
5. Do Programu Lojalnościowego dołączyć mogą wyłącznie Uczestnicy posiadający konto Użytkownika w Sklepie Internetowym.
6. Program Lojalnościowy nie podlega łączeniu z innymi akcjami promocyjnymi RASO, chyba że możliwość łączenia obydwu promocji zastrzeżona została wprost w warunkach uczestnictwa w akcji promocyjnej.
§3
1. Uczestnik otrzymuje Punkty za:
1) każde 1 zł wydane w Sklepie Internetowym – 1 pkt, przy czym Uczestnik nie otrzymuje punktów za sumę uiszczoną tytułem kosztów dostawy;
2) wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowej w postaci newslettera przesyłanego na adres email Uczestnika – 5 pkt otrzymywane za wyrażenie zgody po raz pierwszy. Cofnięcie zgody na otrzymywanie informacji handlowych i ponowne jej wyrażenie nie skutkuje przyznaniem Punktów zgodnie z niniejszym postanowieniem;
3) zamieszczenie opinii o Towarze – 10 pkt, przy czym opinia musi być zgodna z zasadami zamieszczania opinii w Sklepie Internetowym określonymi w pkt XV Regulaminu Sklepu;
4) RASO może organizować jednorazowe akcje promocyjne, za udział w których przyznawane będą Punkty w ramach Programu Lojalnościowego. Każda taka akcja promocyjna ogłoszona zostanie na stronie Sklepu Internetowego wraz z warunkami udziału oraz przyznania Punktów.
2. Otrzymane Punkty zachowują ważność przez okres 12 miesięcy od dnia ich uznania na Koncie Użytkownika. Po upływie tego czasu Punkty nie mogą zostać wymienione na Nagrody.
3. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na zasadach określonych w art. 27 i nast. ustawy o prawach konsumenta, Punkty przyznane Uczestnikowi z tytułu dokonania zakupu na podstawie tej umowy zostają anulowane, a ich suma odliczona od sumy Punktów zgromadzonych na Koncie Użytkownika.Uczestnik nie może domagać się doliczenia Punktów z tytułu zakupów dokonanych bez zalogowania się do Konta Użytkownika.
4. W przypadku wykrycia nienależnego naliczenia punktów Uczestnikowi, RASO ma prawo dokonać usunięcia punktów naliczonych nienależycie z Konta Użytkownika. Punkty nie podlegają wymianie na sumę pieniężną ani nie stanowią pieniądza elektronicznego.
5. Punkty nie stanowią ekwiwalentu jakiejkolwiek sumy pieniężnej.Punkty nie podlegają zbyciu na rzecz innej osoby.
6. W przypadku wymiany Punktów na Nagrody, liczba Punktów potrzebna do otrzymania danej Nagrody widoczna jest na karcie tego Towaru w Sklepie Internetowym obok jego ceny podanej w złotówkach. W przypadku niewystarczającej liczby Punktów do wymiany ich na określoną Nagrodę, RASO nie umożliwia dopłaty do ceny Nagrody określonej w złotówkach.
7. W przypadku odstąpienia przez Uczestnika od umowy, której przedmiot lub jeden z przedmiotów stanowiła Nagroda, wykorzystane Punkty nie podlegają zwrotowi.
8. Uczestnik zobowiązany jest do uiszczenia kosztów dostawy Nagrody. RASO nie oferuje możliwości wymiany Punktów na poczet kosztów dostawy.
§4
1. Reklamacje wobec świadczeń z tytułu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym mogą być składane w formie pisemnej na adres siedziby RASO, dokumentowej na adres email lub telefonicznie.
2. RASO rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia wpływu zgłoszenia reklamacyjnego.
§5
Informacje na temat przetwarzania Danych Osobowych w ramach Programu Lojalnościowego zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: _______.
§6
1. Umowa uczestnictwa w Programie Lojalnościowym zostaje zawarta na czas nieoznaczony.
2. Każdej ze Stron przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy uczestnictwa w programie z zachowaniem:
1) 14 dniowego okresu wypowiedzenia w przypadku oświadczenia o wypowiedzeniu złożonego przez Uczestnika;
2) 30 dniowego okresu wypowiedzenia w przypadku oświadczenia o wypowiedzeniu złożonego przez RASO.
3. Po upływie okresu wypowiedzenia Uczestnik traci prawo do wymiany Punktów na Nagrody. Wówczas Punkty zostają anulowane w całości.
4. Oświadczenie o wypowiedzeniu może zostać złożone na piśmie lub w formie dokumentowej na adres email RASO lub na adres email Uczestnika podany w formularzu zgłoszeniowym do programu.
5. RASO przysługuje uprawnienie do zakończenia Programu Lojalnościowego w każdym czasie. Wówczas ogłoszenie o zakończeniu programu przesłane na adres email Uczestników jest równoznaczne z wypowiedzeniem wszystkich umów uczestnictwa w programie lojalnościowym jednocześnie. Umowy uczestnictwa wygasają w terminie, o którym mowa w ust. 2 pkt 2.
§7
1. RASO jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO).
2. W związku z realizacją Programu Lojalnościowego, RASO przetwarza następujące dane Uczestników:
1) imię i nazwisko, adres email, historię zamówień, liczbę Punktów przyznanych za zakup Towarów, sumę Punktów zgromadzonych w ramach Konta Użytkownika, dane o opiniach zamieszczonych przez Użytkownika w Sklepie Internetowym, informacje o wyrażeniu zgody na otrzymanie newslettera – celem odnotowania faktu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym, przypisania punktów do Konta Użytkownika;
2) dane adresowe, adres email, numer telefonu – celem realizacji zamówień obejmujących Nagrody wymienione przez Uczestnika na Punkty;
3. Dane osobowe wskazane w ust. 2 przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy). Ponadto wskazane dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) w przypadku konieczności obrony przed roszczeniami lub kierowania roszczeń albo innej prawnie uzasadnionej potrzeby wykazania faktów, w szczególności w toku postępowań karnych, administracyjnych, sądowoadministracyjnych, podatkowych itp.
4. Dane osobowe przetwarzane będą przez czas uczestnictwa w programie lojalnościowym i po jego zakończeniu, do chwili upływu terminu przedawnienia roszczeń określonego na podstawie właściwych przepisów kodeksu cywilnego.
5. Pozostałe informacje na temat przetwarzania danych osobowych, w tym informacje o prawach osoby, której dane dotyczą, niezamieszczone powyżej, znajdują się w Polityce Prywatności, dostępnej pod adresem https://rasowear.pl/Polityka-Prywatnosci-cinfo-pol-20.html.
§8
1. RASO zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu.
2. O każdej takiej zmianie Uczestnik zostanie poinformowany poprzez wiadomość email wysłaną na adres podany w formularzu zgłoszeniowym.
3. Uczestnik, który nie wyraża zgody na zmianę Regulaminu może złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu niniejszej Umowy. Wówczas temu Uczestnikowi przysługuje prawo od wykorzystania Punktów zgormadzonych w ramach Programu Lojalnościowego w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu.
4. Regulamin w nowym brzmieniu wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia powiadomienia Użytkowników o zmianie.