Zwrot

Zamówiony produkt okazał się nietrafiony? Masz prawo zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Jak dokonać zwrotu?
To prostsze niż myślisz. Aby Ci to ułatwić, przygotowaliśmy wygodny kreator, który poprowadzi Cię przez cały proces zwrotu, a całość zajmie tylko klika minut.
Zwrot zamówienia krok po kroku
-
Zgłoś chęć zwrotu w Panelu Klienta
Zaloguj się na swoim koncie i wejdź w zakładkę "Zwroty towarów" lub kliknij w ikonkę poniżej, która przeniesie Cię bezpośrednio do formularza zwrotów.
dokonaj zwrotu -
Wybierz produkt do zwrotu
Zaznacz produkty, które chcesz zwrócić. Może to być całe zamówienie, bądź wybrany artykuł. Pamiętaj, że produkt musi posiadać oryginalne metki i nie może nosić śladów przymierzania bądź użytkowania.
-
Wybierz sposób nadawania przesyłki zwrotnej
To ty decydujesz, w jaki sposób zwrócisz towar. Możesz dostarczyć go osobiście do jednego z punktów obsługi zwrotów, wysłać samodzielnie, bądź skorzystać z gotowej przesyłki zwrotnej do 31 kg w cenie 9 zł oferowanej przez nasz sklep.
-
Wybierz formę zwrotu należności
Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki zwrotnej. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Możesz także wybrać zwrot środków "na saldo". W przyszłości wykorzystasz ja na opłacenie kolejnego zamówienia.
-
Zatwierdź zwrot i nadaj paczkę
To już ostani etap. Sprawdź, czy wszystkie dane się zgadzają. Jeśli tak, wydrukuj zgłoszenie zwrotu, podpisz i umieść je w paczce.
Jeżeli wybrałeś opcję zwrotu przez InPost - Paczkomanty Szybkie Zwroty, wydrukuj także wygenerowaną etykietę. Postępuj zgodnie z instrukcją dołączoną do listu przewozowego